כל צמח הו א לוחם, כל מחט הינה מדריך לדרך של ריפוי ספונטני.

שיטות טיפול

אמנות הרפואה הסינית

ראשית הרפואה הסינית לפני למעלה מ5000 שנה, כמערכת רפואית עתיקה, הגישה ההוליסטית כלפי בריאות האדם והעקרון כי יש לשמר את מאזן האנרגיה שלנו על מנת להנות מרווחה לאורך החיים הרשימה את כל העולם. לגבי הטיפול במחלה, העיקרון הוא תמיד לחפש את שורש הסיבה ולא לרדוף אחרי סימפטומיים שטחיים, להבין את הגוף נפש כמכלול ולא לבודד חלק מהם, יתרה מזו לדגול במאמץ למנוע מחלות ולא רק לרפא אותו.

מעל כל זה הטיפולים היעילים השונים כדיקור, צמחי מרפא וטווינה הם האמנות, הפילוסופיה וגם יחס של כבוד כלפי החיים והטבע כי הם באמת בעלי ערך. הריפוי הטבעי נהייה יותר הגיוני עבור הדור המודרני מכיוון שבחברה המתועשת הלחץ הפך להיות משותף לכולם, אנשים אינם מרוצים מכמות הטיפולים הכימיים שהם מקבלים, יתרה מזאת אורח החיים המאתגר, רגשות, והרגלי תזונה לקויים גורמים ליותר סבל והם רוצים להבין ולחפש דרכים בטוחות וטבעיות יותר של ריפוי.

הרפואה הסינית מאמצת צרכים אלה, העומק והמרחביות של התיאוריות הקלאסיות שלה מאפשרים לנו לחקור משמעותה ויתרונותיה עבור האוכלוסייה המודרנית. באמצעות הטיפולים הסיניים מועבר לכל אחד ואחד הרעיון של סגנון חיים בריא ומאוזן יותר. הערך של המערכת הרפואית הסינית העתיקה רק הלך והשתפר עם הזמן.

צמחי מרפא סיניים: אומנות הטעם

גידול בתנאים אקלימיים וגיאולוגיים מסוימים גורמים לכל צמח לספוג מן הטבע טעם ותמצית מיוחדת. אנו משתמשים בטעמים ותמציות אלה כדי לתקן את חוסר האיזון בבריאות, על ידי ניקוי או חיזוק, על ידי חימום או קירור, על ידי הכוונה כלפי מעלה או מטה, וכו’. שימוש בצמחי מרפא דורש אסטרטגיות מתוחכמות. לעתים קרובות אנו אומרים, שאם תהליך ההחלמה הוא שדה קרב, אז צמחי המרפא הם החיילים שלנו, והרופא הוא המפקד ובאמצעות שילוב הכוחות של צמחי מרפא שונים מחזירים את המצב לאיזון. לכן בפורמולות שלנו משתמשים ביותר מצמח אחד. כאשר רושמים מספר צמחי מרפא יחד הם יכולים להגדיל את ההשפעה הטיפולית ובאותו זמן למזער את תופעות הלוואי. טיפול בצמחי מרפא הוא חלק בלתי נמנע של הטיפולים שלנו משום שהוא מספקת טיפול יומי עבור כל המערכת הבריאותית. צמחי המרפא שאנו משתמשים כעת בישראל ניתנים כצמחים יבשים, גרנולות, תמיסות, כדורים, כמוסות או קרמים ומשחות לשימוש חיצוני.

אקופנקטורה: אומנות האנרגיה

בגופנו ישנן רשתות בשם מרידיאנים. בתוך המרידיאנים זורם הצ’י (אנרגיה או כוח החיים) בדפוס קבוע לכל חלקי הגוף. כאשר הצ’י זורם ללא הפרעה יש הרמוניה, איזון ובריאות טובה. כאשר יש חסימה בתנועת הצ’י או מעט מידי צ’י, יותר מידי צ’י יופיע כאב, חולשה וחוסר הרמוניה. אנחנו ממששים את המרידיאנים כדי לגלות את מצב זרימת הצ’י. על ידי החדרת מחטים עדינות לתוך נקודות דיקור (נקודות מיוחדות לאורך מרידיאן), אנו יכולים למשוך את הצ’י שמתחת כדי לבצע פעולות טיפוליות מסוימות. ברגע שהצ’י הונחה לכיוון הנכון תהליך הריפוי הטבעי והספונטני מתחיל. ניתן להבין כי בדיקור, אנו משתמשים באנרגיה שלך לרפא את עצמך,ובמסע הריפוי הזה המחטים הדקים יכולים להיות המדריך שלך. כיום צורות רבות נוספות של גירוי משולבים, כולל מוקסה (סיגר של צמחי מרפא, שמחמם את נקודות הדיקור), חשמל, מגנטים ולייזרים וכו ‘.

טווינא: אומנות עבודת הידיים

הטווינא כטיפול עיסוי סיני עובד עם האנרגיה של הגוף ברמה העמוקה יותר. בהתבסס על אותה תיאורית המרידיאנים כמו הדיקור הסיני, מטפל טווינא משתמש בלחיצה מודעת כדי להעריך את הפצה ורמת הצ’י לאורך המרידיאנים, ולאחר מכן משתמש במגוון של טכניקות קצבית כדי להשפיע על זרימת הצ’י, כמו גם להרגיע את השרירים, לשמן מפרקים, ולטפל במערכת השלד. הטיפול יכול להיות מרגיע או מעורר, ולכן זה יעיל להקלה על כאבי מפרקים (כמו דלקת מפרקים), סיאטיקה, התכווצויות שרירים, כאבים בגב, בצוואר ובכתפיים. הוא גם מסייע במצבים כרוניים כגון נדודי שינה, עצירות, כאבי ראש (כולל מיגרנה), ומתח שקשור ללחץ. זה טיפול משלים מעולה לדיקור. במקביל לטיפול הידני אנו עשויים להשתמש בשמן, אבנים חמות, כוסות רוח, גוושה וכו’ על מנת לחזק את ההשפעה.

טווינא ילדים: טיפול ללא כאב עבור ילדך

עבור ילדים מתחת לגיל 14 (וטוב יותר תחת 6) שנים, קיימת מערכת דיקור מיוחדת שאינה קיימת אצל מבוגרים. גירוי נכון של נקודות או אזורים יכולים להיות יעילים מאוד לריפוי. בסין, הורים רבים מאומנים בטווינא ילדים להפחית חום, להקלה על שיעול או ליחה, להקל על כאב בטן, להפסיק שלשול, להקל על עצירות, חיזוק המערכת החיסונית, וזה יכול לשמש אפילו כתרגיל בריאות יומי. כאשר היא מבוצעת על ידי מומחה, זה יכול להיות יעיל למחלות דרכי הנשימה (אסטמה, דלקת בדרכי הנשימה, נזלת, הצטננות תכופים), הפרעות עיכול (אנורקסיה, שלשול, עצירות, כאבי בטן), אלרגיה, אקזמה,אורטיקריה, הרטבת לילה, ADD / ADHD , קוצר ראייה, אפילפסיה, בעיות התפתחות של הילדים, וכו’. זה ללא כאבים, כמעט ללא סיכון, יכול להיות אידיאלי לשמירה על בריאות הילדים.

תזונה ואורח חיים

האם אתה יודע כי סלטים טריים אינם בהכרח “בריאים” עבור כולם?
למה לא מומלץ לשתות מים אחרי השעה 21:00?
איזה סוג של מזון ושתייה יכול לעזור לנו למנוע התקפה מוירוסים בקיץ הארוך בישראל?
האם אתה רוצה ללמד את ילדך תרגיל סיני לעין, כדי למנוע ממנו\ ממנה מלקבל קוצר ראייה?
כוס מים חמים כל בוקר עשוי להקל על כאבי בטן נפיחות ואי נוחות שלך. ואם אתה עושה את זה במשך זמן רב, כוס המים יכולה להגן על הלב ומערכת המוח.
יש יום בשנה, שבו אני מציעה לך לאכול מרק כבש, ואתה עשוי להיות מוגן מפני הצטננויות תכופות בשנה הבאה.
ללכת לישון בשעה 10:00, יעשה לך טוב יותר מאשר לעשות ספא פנים וטיפולים קוסמטיים.

רוצה לדעת מה יכולים להיות טיפים לבריאות שלך? אנא צור קשר עם המטפלים שלנו.