רופא עם ראש פתוח רצוי יותר מרופא מפורסם, עלינו להיות צנועים תמיד כי כל מטופל יכול להיות מורה חדש בשבילנו.

אודות דר’ ג’יה צ’ן

דר’ ג’יה צ’ן (שם עברי גאיה), הינה רופאה מומחית בסין לרפואה סינית מסורתית, מייסדת והבעלים של “קליניקת גיאה”. מרצה לדיקור וצמחי מרפא סיניים במכללת סמינר הקיבוצים בישראל.

ב1999 דר’ צ’ן למדה רפואה סינית מסורתית באוניברסיטת צ’נגדו לרפואה סינית מסורתית הנחשבת כאחת האוניברסיטאות המובילות בסין. במהלך לימודיה עברה התמחות תחת מאסטרים ידועים ומוערכים לטיפול בסכרת ורפואה פנימית כללית. ב2006 סיימה עם הישגים לימודיים מצוינים תואר שני ברפואה סינית.

בסיום הלימודים דר’ צ’ן עבדה בבית החולים יואה יאנג לרפואה מודרנית וסינית השייך לאוניברסיטת שנגחאי לרפואה סינית מסורתית כרופאה במרכז אשפוז השייכת למחלקת הדיקור. מחלקת הדיקור נמצאת תחת חסותה של ממשלת שנגחאי ומוכרת מאוד בטיפולי רפואה סינית לפגיעות מוחיות. שם למדה בשיתוף פעולה הדוק עם ראש המחלקה  דר’ גוי רון דונג מומחה בטיפול בשבץ ובעיות נירולוגיות אחרות. ב2008 דר’ צ’ן היגרה לישראל והקימה בה קליניקה לדיקור וצמחי מרפא סיניים, הטיפול שלה מבטא מקצועיות, נחישות ויכולת להתאים את הטיפול האוריינטלי לארץ, תרבות וחברה אחרת.

נסיון תעסוקתי והכשרות:

• סתיו 1999 עד קיץ 2006 תואר שני ברפואה סינית מסורתית מאוניברסיטת צנגדו לרפואה סינית מסורתית.
  • קיץ 2006 עד קיץ 2008  עבודה כרופאה במחלקת דיקור בבית החולים יואה יאנג לרפואה מודרנית וסינית המשויך לאוניברסיטת שנגחאי לרפואה סינית מסורתית.
  • קיץ 2008 עד היום מייסדת והבעלים של “קליניקת גיאה”. מרצה לדיקור וצמחי מרפא סיניים במכללת סמינר הקיבוצים בישראל.

התמחויות קליניות

• מחלות לב וכלי דם מוחיים, מחלות ניווניות וסניליות: שבץ מוחי, דמנציה, פרקינסון ופרקניסוניזים, אפילפסיה, התקף לב, יתר לחץ דם, כולסטרול גבוה, שומנים בדם.
  • סכרת-  סוג 1 ו2 ופגיעה בכלי דם, מחלות מטבוליות, השמנה.
  • בעיות נפשיות- דכאון, חרדה, מתח, פניקה, הפרעות שינה ועוד.

התמחויות נוספות

• כאב ופגיעות ספורט: כאב ראש, מיגרנה, פיברומיאלגיה, כאבי צוואר כתף, טניס אלבו, תסמונת התעלה הקרפלית, סיאטיקה, דלקות פרקים, דלקות גידים, כאבי עקב, כף הרגל.
  • נשים: אי פריון, טיפול תומך לטיפולי פוריות, PMS, מחזור לא סדיר, דימומים בין מחזורים, תופעות גיל המעבר, ציסטות בשחלות, הפלות חוזרות ונשנות, בחילות בוקר בהריון, טיפול תומך הריון ולידה.
  • ילדים:הפרעות קשב וריכוז, הפרעות עיכול, מחלות נשימה כרוניות, בעיות גדילה, השתנת לילה ועוד.
  • תזונה ואורח חיים נכון.
  • יעוץ ושיפור הבריאות הכללית.